sobota, 16 lutego 2013

Prolog

“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.” 
― Dr. Seuss

Kocham go! Kocham go nad życie i on także mnie kocha. Dla siebie poszlibyśmy w ogień, skoczylibyśmy razem w przepaść. Każdy określa naszą miłość jako bezgraniczną, ale i taka czasami ma swoje granice. Ja, dziewczyna w gorącej wodzie kąpana, on ocean spokoju i namiętności. Dwa temperamenty, które nie mogą bez siebie żyć. Przyciągamy się jak magnes przyciąga opiłki żelaza, jak plus z minusem… Uzupełniamy się nawzajem… Każdy chciałby żyć w takim związku. 

Mówią, że „miłość” to najwspanialsza rzecz na ziemi. Pewnie bym się z tym zgodziła, gdyby nie fakt tego, że nie zawsze miłość jest tak słodka i przyjemna. Przeplata ze sobą nie tylko te dobre i przyjemnie chwile, ale także te gorzkie, pełne bólu i rozpaczy. Ale kiedy dzieje się coś przyjemnego, nagle zapominasz o wszystkich przykrościach. 

Każdy ma jakiś powód dla którego kocha się drugą połówkę. Nie którzy mają ich kilka a niektórzy kilkanaście. Czy 13 powodów to jest dużo? Moim zdaniem nie, bo jeśli kochasz drugą połówkę to możesz mieć ich nawet milion…

________________
Ogłoszenia Parafialne:

Witam w prologu nowego opowiadania. Prolog strasznie krótki [tak wiem, nie postarałam się], ale chyba ujęłam w nim wszystko co chcę wam przekazać w opowiadaniu. 

I rozdział pojawi się … hmm… Sama nie wiem. Teraz mam gorące dni na uniwerku (sesja ---> kill me), więc nowy rozdział pewne pojawi się po sesji. Tak za tydzień lub za dwa. 

To by było na tyle. Dziękuję za uwagę i do napisana w I rozdziale. 

Czytajcie, polecajcie, komentuje. Każda opinia/uwaga jest dla mnie ważna :)

xoxo N.

24 komentarze:

  1. aaaaa z niecierpliwościa czekam :D

    myśle , ze krótko i na temat tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się naprawdę bardzo fajnie! :D Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekałam aż coś się tutaj pojawi ;>
    będę stałym gościem, już to wiem!
    zapraszam do siebie: nigdynieopuszczaj.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. I rozdział już wkrótce.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Dodaję do obserwowanych i czekam na pierwszy rozdział! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i wiele to dla mnie znaczy :)

      Pozdrawiam N.

      Usuń
  5. przepraszam że dopiero teraz, ale ten weekend był prawdopodobnie najgorszym jaki kiedykolwiek nawiedził mnie w moim całym życiu o;
    opowiadanie zapowiada się świetnie :3 nie tylko za charakter głównej bohaterki, który można prześwietnie wykorzystać; ale {i w moim wypadku to jest to rzecz która zwyczajnie działa na mnie jak magnes elektronowy} obecność mojego najnajnajnajnajnajnajukochańszego tria jakie miota moim szczęściem niczym szatan *o* Alex,Theo&Kieran
    oznacza to iż jestem martwa ze szczęścia i mam sowite wynagrodzenie męczącego weekendu c:
    wyczekuję nowości :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi. Dopiero się opowiadanie zaczyna i I rozdział nie prędko się pojawi. A co się takiego w weekend stało?

      Bardzo się cieszę, że się podobało i że obsada się podoba :)

      Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Intrygujące :P
    Obiecuję, że będę tu często zaglądać i w miarę możliwości proszę o informacje na temat nowych rozdziałów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczyna się bardzo ciekawie, czekam na kolejny rozdział :)

    http://manutdlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)

      Dziękuję i pozdrawiam N.

      Usuń
  8. Ależ ciekawie się zaczyna! I te trzynaście powodów. Fajny pomysł. Czeekaaam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rozpoczęcie!
    Czekam na jedynkę.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To opowiadanie jest zawieszone. Zapraszam na Love By Suicide i True Lies, a także na Another Life Another Story :)

      Pozdrawiam N.

      Usuń
  10. Ciekawie, ciekawie :) Bohaterowie fajni :*
    Czekam na nexta ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow,piękny prolog i aż nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Twój styl pisania bardzo mi się podoba (:
    Powiadamiaj mnie o nowościach @mrsbusquets oraz zapraszam do siebie.
    http://rescatame-del-sufrimiento.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostaję, nie mogę się doczekać aaa
    Gdybym sama nie trafiła na nowe części, informuj mnie tu - szesnascie-lat.blogspot.com

    Naprawdę nie mogę się doczekać!!
    Miłego dnia!
    Natalie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźniłam się 3 lata z komentarzem. Tak bardzo chciałam czytać dalej....

      Usuń
  13. 27 yrs old Statistician IV Shane Cameli, hailing from Keswick enjoys watching movies like Baby... Secret of the Lost Legend and Nordic skating. Took a trip to Monarch Butterfly Biosphere Reserve and drives a McLaren F1. zobacz to teraz

    OdpowiedzUsuń
  14. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń